Pedagogia secolului XXI
Se arată toate cele 5 rezultate
-
Fundamentele pedagogiei. Teoria și metodologia curriculumului
Autori: Dana Jucan, Mușata Bocoș25,00 lei Adaugă in coș
Editura: PARALELA 45
Categorie: Pedagogie metodică
Adresându-se tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, precum şi celor care doresc să se perfecţioneze/autoperfecţioneze, lucrarea de faţă propune suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente -
Evaluarea formativă a competențelor în ora de limba și literatura română în liceu
Autor: Popa Mihaela Emilia35,00 lei Adaugă in coș
Editura: PARALELA 45
Categorie: Pedagogie metodică
MIHAELA-EMILIA POPA (n. GÎLCĂ), profesoară de limba şi literatura română la Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu” din Cluj-Napoca, a absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai”, secţia română-franceză, în anul -
Elaborarea lucrărilor de licență, disertație și gradul didactic I
Autori: Ioan Neacșu, Loredana Manasia, Teodora Chicioreanu30,00 lei Adaugă in coș
Editura: PARALELA 45
Categorie: Pedagogie metodică
Lucrarea de faţă este prima sinteză metodologică apărută la noi care se adresează celor care învaţă academic şi vor să-şi încheie studiile de licenţă şi de masterat cu lucrări performante, -
Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist
Autor: Mușata Bocoș35,00 lei Adaugă in coș
Editura: PARALELA 45
Categorie: Pedagogie metodică
Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist oferă o abordare epistemologică, de natură socioconstructivistă și interactivă, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivistă, care face referire la subiectul care învață, respectiv la elev; -
Didactica biologiei. Teorie şi aplicaţii
Autor: Mariana Marinescu35,00 lei Adaugă in coș
Editura: PARALELA 45
Categorie: Biologie
Didactica biologiei – teorie și aplicaţii se distinge prin consistenţa sa internă și raţionamentul epistemologic. Structurată în opt capitole, lucrarea reușește să integreze mai multe perspective: perspectiva de fundamentare teoretică a