Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune
Editura: ADENIUM20,50 lei
An apariție | |
---|---|
Nr. pagini |
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Descriere
Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune” Anulează răspunsul
Produse similare
-
Panama Papers. Cum isi ascund banii cei bogati si puternici
Autori: Bastian Obermayer, Frederik Obermayer40,00 lei Adaugă in coș
Editura: LITERA
Categorii: Economie, Lecturi motivationale
Inegalitatea de venituri este una dintre problemele definitorii ale vremurilor noastre. Ne afectează pe toţi, din lumea întreagă. Dezbaterea despre creşterea sa bruscă s-a dezlănţuit de mulţi ani, iar politicienii,Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Clubul Bilderberg. Stăpânii lumii
Autor: Cristina Martin30,00 lei Adaugă in coș
Editura: LITERA
Categorii: Istorie, Politică
Clubul Bilderberg este prima carte scrisă despre puternicul grup care domină lumea şi ne controlează viața, fiind rezultatul unor investigații extrem de riscante, care dezvăluie adevăratele nume şi intenții ale membrilorProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Legitimitatea. Ritualuri ale legalității și autoritate discursivă
Autori: Gabriela, Goudenhooft29,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Volumul abordează într-o manieră transdisciplinară problema legitimității, tot mai actuală în condițiile regândirii autenticității umane și ale relativismului cultural. Cele mai importante subiecte abordate sunt: conceptualizarea legitimității, ritualizarea politicilor deProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.