Vezi coșul “Legitimitatea. Ritualuri ale legalității și autoritate discursivă” a fost adăugat în coș.
Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune
Editura: ADENIUM20,50 lei
An apariție | |
---|---|
Nr. pagini |
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Descriere
Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune” Anulează răspunsul
Produse similare
-
România vertebrată
Autor: Radu Vancu22,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Volumul este o culegere de articole publicate initial pe platformele Contributors.ro si LaPunkt.ro, precum si in revista de cultura contemporana Timpul, ce au in vedere realitatea politica, sociala si literaraProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Comunicarea Politică
Autor: Corina Barbaros25,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorii: Jurnalism, Politică
Volumul propune o introducere în cele mai importante dezbateri și analize din domeniul comunicării politice, abordând modul în care aceasta este abordata de specialiști și factorii implicați.Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Calea europeană a Republicii Moldova
Autori: Radu Carp, Sorin Bocancea33,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Volumul reunește contribuțiile unui număr de 40 de specialiști din diverse domenii (științe sociopolitice, mass-media, arte) având ca temă evoluția postcomunistă a Republicii Moldova și perspectivele care se profilează înProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Naționalismul. Identitatea etnoculturală și proiectul elitelor
Autor: Dragos Dragoman19,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Lucrarea reprezintă o sinteză a teoriilor ce explică apariția naționalismului în epoca modernă. Acesta a suferit importante transformări odată cu industrializarea, democratizarea societăților europene și alfabetizarea maselor. Raportarea permanentă laProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.