Vezi coșul “România vertebrată” a fost adăugat în coș.
Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune
Editura: ADENIUM20,50 lei
An apariție | |
---|---|
Nr. pagini |
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Descriere
Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune” Anulează răspunsul
Produse similare
-
Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
-
Calitatea democrației și cultura politică în România
Autor: Vasile Brasovanu
Editura: ADENIUM
Categorie: PoliticăVolumul reprezintă o binevenită interogare a rezidenței adevăratului spirit democratic, tezaurizat nu în instituțiile reprezentative ale statului, ci în societate. Numai aici se află garanția reușitei democratice25,00 lei Adaugă in coșProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favoriteGuvernamentalitatea. Forme si tehnici ale puterii in Occident
Autori: Codrin Taut, Matei Demetrescu17,50 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Volumul oferă o analiză obiectivă a tehnicilor de guvernare moderne, care presupun minimalizarea importanței individului, precum și o tehnicizare accentuată a sferei politice. Autorii propun o documentată trecere în revistăProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favoriteNaționalismul. Identitatea etnoculturală și proiectul elitelor
Autor: Dragos Dragoman19,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Lucrarea reprezintă o sinteză a teoriilor ce explică apariția naționalismului în epoca modernă. Acesta a suferit importante transformări odată cu industrializarea, democratizarea societăților europene și alfabetizarea maselor. Raportarea permanentă laProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.