Vezi coșul “Maramureș” a fost adăugat în coș.
România – Ghid Turistic Engleză
Editura: AD LIBRI40,00 lei
Categorie: Ghid turistic
Cod Produs: 9786068050676
An apariție | |
---|---|
Nr. pagini |
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Fii primul care adaugi o recenzie la „România – Ghid Turistic Engleză” Anulează răspunsul
Produse similare
-
Moscova
Editura: AD LIBRI
Categorie: Ghid turistic
Moscova-Călător Pe Mapamond, editura Ad Libri: Nouă serie Călător pe mapamond este realizată în totalitate de echipa editurii Ad Libri – editură cu o prezența îndelungată pe piață cărții deProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Paris
Editura: AD LIBRI
Categorie: Ghid turistic
Parisul înseamnă frumusețe, eleganță, pasiune și cultură. Amestecul de idei îndrăznețe din artă, arhitectură, gastronomia, stilul de viață și modă fac din capitala Franței un oraș unic. De la marileProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Croația
Editura: AD LIBRI
Categorie: Ghid turistic
Seria de ghiduri turistice Călător pe mapamond este realizată în totalitate de echipă editurii Ad Libri. Fotografi profesioniști și redactori cu experiență au găsit cea mai potrivită formulă pentru unProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Monumente Unesco
Editura: AD LIBRI
Categorie: Ghid turistic
Monumente UNESCO. Convenția privind Protecția Patrimoniului Mondial Cultural și Natural adoptată la Paris, în 1972, de Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură (UNESCO) a dus la schimbareaProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.