Vezi coșul “Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune” a fost adăugat în coș.
Je Suis Charlie?
Editura: ADENIUM35,00 lei
An apariție |
---|
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Fii primul care adaugi o recenzie la „Je Suis Charlie?” Anulează răspunsul
Produse similare
-
România vertebrată
Autor: Radu Vancu22,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Volumul este o culegere de articole publicate initial pe platformele Contributors.ro si LaPunkt.ro, precum si in revista de cultura contemporana Timpul, ce au in vedere realitatea politica, sociala si literaraProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Marșul asupra Europei. Noile dimensiuni ale migrației
Autor: Sorin Bocancea35,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Sociologie
Volumul reunește opiniile diverse și argumentate ale unor redutabili specialiști în științe sociale și politice și ale unor cunoscuți jurnaliști pe tema crizei europene declanșate de cel mai mare fenomenProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Legitimitatea. Ritualuri ale legalității și autoritate discursivă
Autori: Gabriela, Goudenhooft29,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Volumul abordează într-o manieră transdisciplinară problema legitimității, tot mai actuală în condițiile regândirii autenticității umane și ale relativismului cultural. Cele mai importante subiecte abordate sunt: conceptualizarea legitimității, ritualizarea politicilor deProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune
Autor: Corina Barbaros20,50 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorii: Economie, Politică
Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unuiProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.