Vezi coșul “Calitatea democrației și cultura politică în România” a fost adăugat în coș.
Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune
Editura: ADENIUM20,50 lei
An apariție | |
---|---|
Nr. pagini |
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Descriere
Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul politic. Repere teoretice si strategii de actiune” Anulează răspunsul
Produse similare
-
Panama Papers. Cum isi ascund banii cei bogati si puternici
Autori: Bastian Obermayer, Frederik Obermayer40,00 lei Adaugă in coș
Editura: LITERA
Categorii: Economie, Lecturi motivationale
Inegalitatea de venituri este una dintre problemele definitorii ale vremurilor noastre. Ne afectează pe toţi, din lumea întreagă. Dezbaterea despre creşterea sa bruscă s-a dezlănţuit de mulţi ani, iar politicienii,Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
-
În umbra lui Kissinger. Moștenirea celui mai controversat om de stat al Americii
Editura: LITERA
Categorii: Istorie, Politică
Pentru a înțelege criza Americii contemporane – războaiele fără sfârșit purtate peste granițe și polarizarea politică din această țară –, trebuie să îl înțelegem pe Henry Kissinger, argumentează cunoscutul istoricProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Naționalismul. Identitatea etnoculturală și proiectul elitelor
Autor: Dragos Dragoman19,00 lei Adaugă in coș
Editura: ADENIUM
Categorie: Politică
Lucrarea reprezintă o sinteză a teoriilor ce explică apariția naționalismului în epoca modernă. Acesta a suferit importante transformări odată cu industrializarea, democratizarea societăților europene și alfabetizarea maselor. Raportarea permanentă laProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.