Voi fi școlar. Învață cu mine! Cifrele. 5-6 ani
Editura: LITERA12,00 lei
Categorii: Carte Preșcolară, Joc, Cărți pentru copii
Cod Produs: 9786063327407
An apariție | |
---|---|
Nr. pagini | |
Colecție |
în stoc
Produs adăugat la lista de favorite!
Vezi lista de produse favorite
Produsul este deja in lista de favorite
Vezi lista de produse favorite
Fii primul care adaugi o recenzie la „Voi fi școlar. Învață cu mine! Cifrele. 5-6 ani” Anulează răspunsul
Produse similare
-
101 Povești de noapte bună
Editura: ARC
Categorie: Cărți pentru copii
Povești distractive cu multe aventuri și personaje simpatice, care te vor îndruma să descoperi lumea fanteziei! Volumul este plin de ilustrații frumoase ce însoțesc cele 101 de povești scurte,Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Politica pe ințelesul copiilor
Editura: LITERA
Categorii: Cărți pentru copii, Enciclopedie
Politica este unul dintre subiectele pe care se presupune că nu trebuie să le abordezi într-o conversație politicoasă. Dar înțelegerea ei este esențială dacă vrei să înțelegi lumea din jurulProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Istoria României pentru copiii curioși. Lectură si activități
Autor: Magda Stan35,00 lei Adaugă in coș
Editura: LITERA
Categorii: Cărți pentru copii, Istorie universală
Îți plac poveștile? Dar dacă acestea ar fi adevărate? Deschide această carte și vei află că istoria României este o poveste adevărată despre oameni din alte vremuri.Produs adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite -
Istoria pentru elevii curioși. Voievozi si cărturari. Caiet de lectură si activități
10,00 lei Adaugă in coșProdus adăugat la lista de favorite! Vezi lista de produse favoriteProdusul este deja in lista de favorite Vezi lista de produse favorite
Recenzii
Nu există încă recenzii.